شرایط شرکت در مناقصه :
۱- مهلت دریافت اسناد : از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم ( سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۶) لغایت پایان وقت اداری مورخ سه شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
۲- محل اخذ اسناد : کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد .
۳-مهلت قبول پیشنهادات : از تاریخ چهارشنبه ۱۳۹۸/۲/۱۴ لغایت ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
۴- محل تسلیم پاکت الف : دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین واقع در خیابان هلال احمر
۵-زمان بازگشایی پاکت ها : روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ساعت ۱۲
۶- بهزیستی در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد
۷-هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
۷- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه به آدرس www.setadiran.ir مندرج می باشد
دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین
نظر شما